22. septembra 2013

Giveaway s prekvapením

Ahojte! Rozhodla som sa na tomto blogu usporiadať ďalšiu GIVEAWAY! Tentoraz budete môcť vyhrať produkty od značky Essence. Ale to nie je všetko! Pripravila som si pre vás ešte jedno prekvapenie!
Výherkyňa dostane ešte niečo navyše. Ale čo to bude zverejním tesne pred koncom giveaway.


A čo vlastne môžete vyhrať???
-2x lak na nechty colour & go  v odtieňoch 134 a 124
- eyeshadow 65
-riasenku get BIG lashes
-PREKVAPENIE

PRAVIDLA:
-Sledovať ma cez GFC
-Zanechať komentár, v ktorom bude napísané pod akým menom sledujete tento blog a váš mail.

Súťaž je určená pre SR a ČR


Začiatok : 22.9. 2013         Koniec: 22.10. 2013

AnLen

20 komentárov:

  1. Sleduji jako Charmedka
    missing.your.touch@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. xoxopattymakeup@gmail.com
    gfc: xoxopatty
    skvele ceny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sledujem ako Lucia Sedliaková, môj email: lsedliakova@gmail.com
    Držím si palce :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super ceny :)
    sledujem ako Veronika
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sledujem ako Peťuška... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sleduji jako Deni Hartmannová:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. machova.timea@gmail.com
    gfc : Simona Timea
    úžasné ceny :3 som zvedavá aké je to prekvapko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Wooow, to jsou moc pěkné věci k výhře :) Moc bych si přála je vlastnit, tak doufám, že se mi poštěstí. Sleduji jako Nikol Káchová a můj mail je niki.kachi@seznam.cz
    Blog Book of beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dnes si ma sem pozvala a som rada. Pekný blog! Sledujem ťa pod momosbeautydiary. Kontakt: priatelia.ludasova@gmail.com
    Blog: momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jéj super GA :) Na tú riasenky mám už dlhšie zálusk a pekné farbičky lakov :) Sledujem pod svojím menom ak by som náhodou po prvýkrát vyhrala tak mail: lubka272@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Úžasné laky...moje slabost :-)
    Sleduji pod jménem Janík, e-mail je janca-777@seznam.cz
    Děkuji za pozvání :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sleduju jako Zdeňka (Škodová), email zdenka.skodova@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Děkuji moc za pozvání na tuhle úžasnou giveaway, pochvalu a follow! :)

    Sleduji tě pod jménem Eloran Arroway, můj mail je Eloran.Arroway@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sledujem ako Petra Lišková a email je pepe95321@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. gfc:Lea Melanie
    lpolomcakova@gmail.com ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. sledujem ako Nikol Magátová
    mail: nikolmagatova@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. GFC: Aneta Černáková
    anetcernakova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC : Vanes Erdélyiová
    e-mail : vandezda2@azet.sk , vanesaerdelyiova@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Sledujem ako: Wadna Dzemjanová
    E-mail : w.dzemjanová@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť