1. septembra 2013

Back to School

Ahojte, dnes som si pre vás prichystala trošku zmysluplnejší článok. Už z názvu asi tušíte o čo pôjde.
Zase by som veľmi rada rozdelila tento článok do viacerých častí.
Tu je môj ,,rozvrh"
1.príprava do školy
2. outfit, make-up, vlasy na prvý školský deň +.čo som si zobrala zo sebou na prvý deň v škole
3.séria rýchlych účesov vhodných na každodenné nosenie do školy
4.séria rýchlych líčení do školy

Dnes zverejním moju rípravu čiže nákup do školy.



Zošitov som nemusela veľa dokupovať. Dosť mi zostalo ešte z minulého školského roku. Tak som si len dokúpila pár slovníkov a čistých veľkých zošitov.


Zvýrazňovačky som doteraz  nepotrebovala, ale tento rok maturujem a určite ich využijem. Zídu sa mi pri podčiarkovaní tém a pri ich učení.


No a nakoniec som si spravila radosť! Keď som v Tescu uvidela tento rozkoný srdiečkový zošit, musela som ho kúpiť. Odvôvodnila som to tým že ho využijem pri učení. Budem si tam zapisovať dôležité veci, ktoré mi neskôr pomôžu pri maturite. Ale či ho využijem naozaj na toto ešte neviem :D No a samozrejme  k ružovému zošitu nesmie chýbať ani ružové pero!


Tak ako ste mohli samy vidieť nekupovala som toho veľa. Skôr len to nevyhnutné. A menšia bonusovka na záver!

Ešte som sa nerozhodla v akých intervaloch budem zverejňovať články. Tak to sem priebežne dopíšem, keď sa rozhodnem. Alebo vás nechám prekvapiť :o)
AnLen

8 komentárov:

  1. Mne tiež zostali zošity z minulých rokov takže som si kúpila iba dva nové :) inak tiež maturujem a plánujem si tiež dôležité veci zapisovať do takého zošita :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím si že taký zápisník na všetko sa vždy hodí a pri maturite bude potrebný. Aspoň budeme mať všetko napísané pokope. Juuj ja sa na to vôbec neteším. Už teraz mám z toho stresy :(

      Odstrániť
  2. srdiečkovy zošit je velmi pekny, ten budeš teraz potrebovať ja som mala podobny a pisala som si tam maturitne temy, a čo bolo proste treba, a inak krasna fotka tvoja na pravom paneli:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som potom veľmi rada že som si ho kúpila. Najskôr som váhala ale nakoniec predsa :) A ďakujeem som veľmi rada že si si ju všimla, potešila si ma :D. A trošku som ju aj poupravovala a prispôsobila designu blogu :o)

      Odstrániť
  3. Heh ja trošku veľké zásoby zošitov pre istotu, lebo neviem koľko toho budem potrebovať :D inak ten srdiečkový je dokonalý :3 ja mám s kvietkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som to tak robila. Vždy som si nakúpila celé balenia zošitov,ale tento rok už končím hádam :D tak nepotrebujem zásoby skôr minúť tie stare :D
      Jeee to naozaj? Ten musí byť krásny.

      Odstrániť
  4. Pekný zošit aj pierko :) Ja som bola dneska v Tescu a kupila som si tiež zvyraznovačky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. V Tescu sa najlepšie nakupujú školské pomôcky. Majú všetko pekne po kope. A zvýrazňovačky nesmú chýbať :D

      Odstrániť