10. septembra 2013

Nafarbiť alebo ostrihať? Poraďte :)

Ahojte, už dlhšie uvažujem o nejakej radikálnej zmene zovňajška. Moje terajšie vlasy ma už pekne nudia a rozhodne potrebujem zmenu! Pripadám si nudná a obyčajná dá sa povedať že až tuctová. A to rozhodne nechcem! Preto som sa rozhodla zmeniť buď farbu vlasov alebo strih. Lákajú ma buď tmavo červené alebo ryšavé vlasy. Už dlho sa mi páčia krátke strihy a aj uvažujem nad 2. Len mám strach... Tak dúfam že mi pomôžete vyriešiť túto moju dilemu. A poradíte mi čo najlepšie.
Tento týždeň mám prax. Tak v piatok by som sa buď nafarbila alebo ostrihala.
Tu je 6 návrhov.


Tak toto neviem naozaj aká je farba
ale strašne sa mi páči .                                                                       Účes podľa Frankie Sandford .


                                                                                                 
                                           

 Tmavo- červená.                                                                                   Účes podľa Anne Hathaway.
                                      


















                                                           Strih podľa Rihanny.                                                  
.    Tak táto je trošku taká hnedo-ryšavá.




















Nemyslite si že som dáka šialená faninka Demi Lovato! :D Ja len milujem farbu jej vlasov :D
Prosíííím poraďte mi :o)

AnLen

4 komentáre:

  1. vlasy maš krasne opovaž!!!!! :D:D:D ale jasne je to na tebe:)aj ja som mala raz taku červenu ale len šampon a potom bola už škareda ta farba ked sa vyzmyvala, a Demi Lovato je asi momentalne blond ;)to len taka poznamka:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jednu dobu se mi taky strašně líbila zrzavá, až jsem se nechala obarvit. Bylo to super, ale barva vydržela pěkná tak 14 dní a po měsíci jsem se musela znovu barvit.. Po roce mě to přestalo bavit a teď jsem na svojí přírodní barvě.
    Takže z praktického hlediska bych byla pro krátký sestřih, jen si ho na tobě nedokážu představit :)

    http://wonderfull-today.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podľa mňa máš krásne vlasy také aké sú.A nepotrebujú žiadnu ďalšiu úpravu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Uf tak z vaších komentárov som ešte viac nerozhodnejšia. Asi ešte počkám pár mesiacov a potom sa uvidí. Každopádne vám všetkým ďakujem ža komentáre a rady. Ve+mi si to cením.

    OdpovedaťOdstrániť