10. augusta 2013

Tag jedno slovo

Hneď na úvod by som sa vám rada ospravedlnila za moju absenciu. Veľmi ma to mrzí ale mala som pokazený notebook.  Bolo nutné ho celý preinštalovať - čím som stratila všetky fotky a vopred pripravené články ...:(
No a tak vám prinášam aspoň tento článok.

1. Tvoje vlasy: hnedé
2. Obľúbená vec: notebook
3. Sen z minulej noci: žiaden
4. Obľúbené pitie: minerálka
5. Vysnívané auto: mini cooper
















6. Miestnosť, v ktorej sa nachádzaš: izba
7. Tvoj strach: výšky
8. Čo by si chcela byť za desať rokov: neviem
9. S kým si strávila včerajší večer: sama
10. Čo nie si: šmolkooo
















11. Posledné, čo si robila: koláč
12. Čo máš na sebe: šortky a tielko
13. Tvoja obľúbená knižka: Zavrhnutý
14. Posledné, čo si jedla: cestoviny
15. Tvoj život: nevyspytateľný





















16. Tvoja nálada: dobrá
17. Tvoje leto: obyčajné
18. Kedy si sa naposledy smiala: dnes
19. Najobľúbenejšia víkendová činnosť: seriály
20. Tvoj počítač: funguje! :D
















21. Pivo: nie
22. Zima: fuj
23. Dovolenka: nebola :(
24. Na tvojej posteli: neporiadok
25. Láska: starosti















                                                                        Nalen

4 komentáre:

  1. Jeej pekné :) asi sa do budúcnosti aj ja inšpirujem týmto tagom :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a kľudne sa inšpiruj rada si prečítam tvoje odpovede :)

      Odstrániť
  2. Vypadá to, že máme stejný notebook. :) No vážně! ♥

    mariannebeauty.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jee to vážne? :D Tjeto notebooky su najlepšie aj keď sú si veľmi podobné :)

      Odstrániť