12. augusta 2013

Modro-hnedé líčenie

Ahojte, pomaly ale isto sa rozbieham s blogovaním. Len najviac ma mrzí že som prišla o všetky fotky. A taktiež o sériu zdobenia krátkych nechtov....No nič asi budem musieť začať ešte raz :o)  
Dnes vám prinášam celkom jednoduché a zaujímavé líčenie. Inšpirovala som sa pár fotkami na internete. No a ani som sa nenazdala a líčenie bolo na svete! 
Zabralo mi asi 15 minút a s výsledkom som veľmi spokojná. Modrý tieň celé líčenie krásne oživil a s čiernou linkou zvýraznil celé oko.



POUŽILA SOM:
- podkladová báza od Avon
-lepiacú pásku
- paletu 180 očných tieňov
- MUA paleta Undressed
- Essence mono tieň 03 starlight
- gelovú linku od  Catrice blackjack with jack black
- riasenku od Miss Sporty Fabulous lash (čierna)

OBOČIE
-Essence eyebrow stylist set
-Alverde eyebrow gel

Tak dúfam že sa  vám dnešné líčenie páčilo. A budete sa tešiť na ďalšie :o)
                                                                                                                                                        Nalen

6 komentárov: