29. augusta 2013

Knižný TAG



Ako ste si mohli všimnúť, môj život nepozostáva len z líčenia, zdobenia nechtov, tvorby účesov, fotenia ....ale rada sa venujem viacerým aktivitám. Ale najradšej čítam knihy. Pri nich sa človek dokáže skvelo odreagovať a zabudnúť na problémy. Rada čítam cez prázdniny alebo po večeroch pred spaním. Niekedy čítam aj do 1 ráno :D A preto ma veľmi potešilo, keď som objavila tento knižný TAG :o)

1. Čítaš cez prázdniny viac alebo menej, než cez rok?
Určite viac! Cez školu mám na knihy čas len pred spaním a cez víkendy. A preto cez prázdniny si to vynahrádzam a čítam o dušu. Niekedy aj viacero kníh naraz :D Len cez tieto prázdniny som prečítala okolo 25 kníh a prázdniny sa ešte neskončili.


2.Keď si vybavíš prázdniny, akú knihu si s nimi spojíš?
Dobrá otázka! No neviem prečítala som ich toľko že je ťažké vybrať iba jednu. Ale asi najviac .... Hry o život. Knihu mám doma už strašne dávno ale až cez tieto prázdniny som sa konečne dostala k nej. A zanechala vo mne dojem. Je úžasná a o niečo podrobnejšia ako film.

3.Koľko kníh si schopná vziať si so sebou na dovolenku?
Tak to záleží od spôsobu dopravy. Ak by som išla letecky tak maximálne 2 knihy. Ale ak autobusom či autom... bolo by ich viac! :) Rada si čítam na plážach alebo po obede, v posteli či aj počas cesty na dovolenku alebo z nej. No každopádne by som počas dovolenky nečítala iba knihy :D


4.Čítaš cez prázdniny nejaké povinné čítanie?
Nie, na strednej už nemáme povinné čítanie.

5.Preferuješ klasické knihy (papierové), alebo e-knihy (elektronické)?
Fuu no to záleží od toho ako veľmi tú knihu chcem čítať. Rozhodne  mám radšej papierové knihy.Páči sa mi ich vôňa :D Ale čítam dosť aj e-knihy niekedy aj po česky! Totiž ak niektorú knihu chcem ale je drahá alebo vypredaná tak si ju stiahnem a čítam v elektronickej forme. Škodí to viacej môjmu zraku ale keď niečo chceš tak to aj dostaneš :)


6.Akú knihu by si rada videla sfilmovanú?
Nočný tieň!  Veľmi sa mi páči a ešte som nevidela takýto žáner sfilmovaný. Bolo by to niečo nové a myslím si že kniha sa kľudne môže vyrovnať Twilight ságe. Je to úžasná fantasy kniha plná záhad, prekvapení a lásky. Čítala som všetky diely a aj som si poriadne poplakala :(



7.Keby si mala možnosť prežiť deň s nejakou knižnou postavou, aká by to bola?
Mary z knihy Les kostí. Je to príbeh o dievčati ktoré žie v kolónii obklopenej lesom v ktorom žijú nesvätený zombie. Jedného dňa prerazia obranu kolónie a napadnú ľudí. Podarí sa jej utiecť aj s pár kamarátmi a  aj dvaja bratia ktorí sú do nej zaľúbený. Príbeh je to veľmi smutný ale krásny zároveň. Rada by som ju sprevádzala na jej nebezpečnej ceste k slobode a šťastiu....



8.Ktoré miesto z kníh by si rada navštívila?
Narniaaaaa!!! Videla som zatiaľ všetky 3 sfilmované časti a prečítala všetky knihy o Narnii. Je to krásne miesto ktoré je vždy iné.



AnLen

8 komentárov:

  1. Som rada, že si ho spravila aj ty.Rada som si ho prečítala aj od teba. Inak s Narniou suhlasim. Dala si mi aj typy na dobre knihy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no konečne som sa k tomu dostala :D Ďakujem a to som rada :) No a vieš kde tie knihy nájdeš :)

      Odstrániť
  2. Ja by som si na dovolenku knihu nezobrala nebolo by ju ani kedy čitať, no teda že 25 knih cez prazdniny prečitať? si asi spravila rekord:)) to ja tolko na život neprečitam:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som toho názoru že kniha na dovolenku jednoducho patrí. Či už by si ju čítala počas cesty alebo na pláži. Čas sa nájde vždy a hlavne ja knihu beriem ako poistku keby náhodou dovolenka nedopadla podľa mojích predstám alebo bolo škaredé počasie :) Haa to si nemyslím určite niekto prečítal oveľa viac. A podľa mňa prečítaš len musíš nájsť ten svoj žáner a knihy ktoré ťa budú baviť :)

      Odstrániť
  3. Jeej tento tag sa mi neskutočne páči, tiež rada čítam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Jee to naozaj? Som rada že je viacej ľudí ako ty čo radi čítajú :)

      Odstrániť
  4. Nádherný TAG a tie fotky nemajú chybu sú nádherné a ak rada čítaš (čo asi áno)tak si pozri aj môj blog http://xoxomony.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeeem a rada sa pozriem na tvoj bolg :)

      Odstrániť