31. augusta 2013

Inšpirácie na kreslenie

Aj vy radi kreslíte?  Ak áno určite vás poteší dnešný článok! Pripravila som si pre vás pár inšpirácii na kreslenie. Ako zdroj som použila stránku we♥it  Túto stránku zbožňujem a vždy na nej nájdem niečo krásne a inšpiratívne. Tak dúfam že vás týmto výberom kresieb aspoň trošku inšpirujem. A niečo si vyberiete.

 



 


                                                                                                                                                    Nalen

8 komentárov:

  1. wau, kebyže viem takto nádherne kresliť, tak asi vyberiem toho srnca :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano ten je naozaj krásny:) Aj ja by som si ho vybrala ale zvieratá veľmi kresliť neviem :(

      Odstrániť
  2. to sú skvelé inšpirácie, tiež sa pridávam k Deniske, kiežby som vedela kresliť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetko sa dá naučiť aj kreslenie :) Ja nie som žiaden veľký umelec ale snažím sa. A hádam tu zachvýlku budem môcť zverejniť aj dáke moje práce :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Som veľmi rada že sa ti páčia inšpirácie :)V záléhe ich mám ešte viac :)

      Odstrániť
  4. Bože chcela by som vediet tak kreslit !! ♥

    http://linda-f.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja! :D Ale vždy keď niečo kreslím tak je to iné než originál vždy si to nejak prispôsobím sebe.

      Odstrániť