19. augusta 2013

Dream catcher

Ahojte, opäť po menšej pauze za ktorú sa veľmi ospravedlľujem, ale mala som zdravotné problémy. Ktoré našťastie už pominuli a ja sa môžem naplno venovať blogu.
Dnes vám ukážem ďalšie zaujímavé zdobenie nechtov :) Pôjde o lapač snov. Nebojte nie je to nič ťažké a zvládne to každý s troškou zručnosti a návodu :o)
Toto zdobenie je  vhodnejšie pre dlhé alebo polodlhé nechty.
Existuje veľa druhov lapačov snov a tak isto aj spôsobov zakombinovať ho do  zdobenia nechtov. Ja som si vybrala tento vzor.


Budete potrebovať: ľubovoľný farebný lak ktorý poslúži ako podklad, čierný a biely zdobiací lak a tenký štetec na zdobenie nechtov.

Postup nájdete v celom článku!!!


1. Ako prvé si na  zaschnutý lak tenkým štetcom nakreslite ,,pol kruh"                                                         
2.V strede nakreslíte čiarku, ktorú v strede šikmo rozdvojíte na oboch stranách.

3.Pokračujete v rozdvojovaní ktoré pripomína tvarom obrátené V.
4.Postupne sa týmto spôsobom dopracujete až ku koncu.
5.Zo stredu a oboch bokov spravte tenké čiere čiary. Z nich pomocou bieleho laku vytvarujte pierka. Ja som jemne vtláčala lak od vrchu až nadol. Takým tým ďobkovým šťýlom :D
6.No a na koniec pre zvýraznenie a oživenie pridajte biele bodky do ,,spojov" na lapači snov :o)
Tak ja len dúfam že sa vám dnešne zdobenie páči a necháte sa ním inšpirovať. A hlavne že vám môj návod a popis aspoň trošku pomôžu.:o)                                                                                                                                                                                                                                                                              Nalen

8 komentárov:

  1. super napad, vyzera to velmi zaujimavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lapač snov? to som ešte nepočula to ma nejaky vplyv na sny? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano indiáni verili že zachytáva zlé sny a preto ho mali zavesený v každej domácnosti. Ja mám jeden zavesený nad posteľou ale pochádza zo Španielska a slúži len na okrasu :)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. Ďakujeem :) Veľmi ma potešil tvoj komentár :)

      Odstrániť