22. augusta 2013

A ako sa starám o pleť ja?

Ahojte, už dlhšie som rozmýšľala že napíšem tento článok. Nebojte sa hneď na začiatok vám oznamujem, že vás nebudem o ničom poučovať a ani vás presviedčať že práve môj spôsom je ten najlepší a takto by ste to mali robiť aj vy. Nie chcem vám len ukázať ako sa o pleť starám ja. Ako ju čistím a ošetrujem. No a bola by som veľmi rada keby mi do komentárov napíšete ako sa o pleť staráte zase vy.


Takže prejdime k podstate tohto článku. Mám zmiešaný typ pleti, čo znamená že T zóna (čelo, nos a brada) je premastnená viac než ostatné jej časti.
V letných mesiacoch je mastnejšia ako inokedy a preto ju veľmi nekrémujem. V zime je zase suchá hlavne líca a preto používam mastnejšie krémy a samozrejme aj častejšie ju krémujem.

POSTUP A VIAC INFO V CELOM ČLANKU!!!

Ale moja taká každodenná starostlivosť vyzerá asi takto:

1.

Každe ráno si pleť opláchnem studenou vodou a utriem do uteráka.  Robím to z jednoduchého
dôvou-studená voda ma preberie a pleť je sviežejšia a hlavne odstráni sa z nej mastnota.




























2.

V priebehu dňa sa o pleť nestarám, sem tam ak som nalíčená a mám make up tak ju prepudrujem. Inak jej nevenujem zvláštnu starostlivosť.

3.

Večer pred spaním pleť dôkladne vyčistím pleťovou vodou a ak som nalíčená odlíčim. Potom ju opláchnem vodou a mierne pre krémujem.






Garnier Essentials Densitive 2v1
Clean & Clear deep cleansing lotion (sensitive skin)


NIEVA Creme











4.

Raz niekedy 2x do týždňa použijem pleťovú masku.


Avon planet spa
- turkish thermal baths
-thailand lotus flower
-japanese sake and rice









5.

A ak sa objaví akné použijem Sudocrem.
















Tak a to je všetko ohľadom mojej starostlivosti o pleť.  Ako vidíte nepreháňam to so starostlivosťou. Riadim sa heslom niekedy menej je viac.
A čo vy? Ako sa staráte o pleť?
Ozaj napadlo ma spraviť takýto istý článok ale o vlasoch. Mali by ste záujem???

                                                                                                                                                   Nalen




15 komentárov:

  1. taaakto to uplne stači ja si tiež tak isto čistim, niekde som čitala že rano si pleť čistia aj pleťovou vodou ale neviem kedy by som to urobila keď si tvar hlavne oplachnem studenou vodou bez toho nemožem ani byť:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som o tom už počula ale zdá sa mi to trošku zbytočné. Voda mi postačí :)

      Odstrániť
  2. Ja to tiež nejako nepreháňam, máme podobnú starostlivosť :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som veľmi rada. Nič netreba preháňať :)

      Odstrániť
  3. Máš krásnou pleť, závidím ti :) A souhlasím, že méně je někdy více!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Veľmi ma potršil tvoj komentár. Ale nie je až taká krásna ako sa zdá.

      Odstrániť
  4. planet spa moje obľúbené. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee to som rada! Niet nad lepšie masky! :)

      Odstrániť
  5. Jaj milujem niveu :3 momentálne mám niveu soft a tá mi vyhovuje najviac, inak používam čistiaci gél od garnier, pleťové masky nepoužívam. Článok o vlasoch by bol super :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nivea soft? dobrý nápad vyskúšam možno aj mne bude vyhovovať :) A článok o vlasoch bude :)
      Ďakujem za milý komentár :)

      Odstrániť
  6. Tiež používam tie masky od Avonu, čistiace gély od Garnieru a mám podobnú pleťovú vodu Garnier ako ty :) inak super článok, dávam ti follow,:)
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :o) Čistiace gély som ešte nepoužila ale znie to super.

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. Dá sa bežne kúpiť v lekárni a je fakt dobrý. A má viacero využití :)

      Odstrániť
  8. O pleť sa starám dosť podobne, tiež sa snažím používa čo najmenej produktov, pravidelne pleti doprajem pleťovú masku, momentálne najviac používam Avon čistiacu pleťovú masku z tureckých kúpeľov Hammam, pekne vonia a pleť je po nej čistá, ale nie suchá. Na čistenie pleti používam mydlo Dove a na akné buď Skinoren alebo Sudocream. Na odličovanie u mňa dlhé roky vedie micelárka.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť