9. júla 2013

Pleťová maska planet spa- turkish thermal baths od Avonu recenzia

 Ahojte, dnes som si pre vás pripravila recenziu na  planet spa turkish thermal baths od Avonu.
Vlastním niekoľko pleťových masiek planet spa a som s nimi veľmi spokojná.
Ide o pleťovú masku (Očistný rituál) z tureckých kúpeľov Hammam ... Turecké kúpele predstavujú jedinečný očistný rituál spojený so starostlivosťou o pokožku, ktorého si po stáročia užívajú ženy v Turecku. Vďaka výnimočným výrobkom Planet Spa si tento rituál môžete vychutnať aj vy! Budete mať dokonale čistú pleť.
Jej cena sa pohybuje v rôznych výškach. Ja som si ju napríklad kúpila za 2,90 eur ale býva  aj drahšia. Myslím si že normálna cena bez zliav je 7,70 eur, ale nie som si tým istá.
 
Môj názor: S maskou som veľmi spokojná. Najviac sa mi páči jej jedinečná vôňa a fakt že naozaj funguje. Po jej používaní som naozaj pocítila zlepšenie stavu mojej pleti. Nemastní sa mi tak ako predtým  a aj akné je minimálne.
Má hnedú farbu ktorá sa postupne ako maska uschína mení na ružovú. Keď zružovie úplne tak je ju treba opláchnuť. No a tu nastáva trošku menší problém. Na umytie používam vlhčené obrúsky, ale aj keď si myslím že som si ju dokonale odstránila nie je to tak. Niekedy si až po pár minútach či až večer keď idem spať všimnem zvyšky ktoré som si neumyla. Kvôli tej ružovej farbe sa mi už pár krát stalo že som behala so zle umytou maskou a ani som o tom nevedela :D  
 

POUŽITIE: Naneste tenkú vrstvu na tvár, pričom sa vyhnite oblastí okolo úst a očí. Nechajte pôsobiť 5 minút alebo počkajte pokým maska nezmení farbu na ružovú. po zaschnutí masku dôkladne opláchnite.
 
 
                                                                                                                                                   Nalen

13 komentárov:

  1. Planet Spa mám v Avone najradšej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež! :) Majú krásnu vôňu a veľa druhov masiek :)

      Odstrániť
  2. Já mám doma japonskou zase,krásně voní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak toto ma naozaj zaujalo. Pekný post a ďakujem za tip :)


    Zuzana
    beautyandstyleupdate.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som mala iba vzorky dali sa kupiť za 0,40€ len tak som ich chcela vyskušať a najviac sa mipozdavala z mrtveho mora ale všeky v ponuke neboli ani tato nie čo o nej pišeš

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano viem niekedy mavajú v ponuke vzorky. Už minule som rozmýšľala že si pár objednám ale nakoniec som ich neobjednala a v ďalšom číšle mali tú super zľavu len za 2,90 a tak som si objednala tú ktorá sa mi najviac pozdávala. Ale aj tá z mrtveho mora môže byť super! Určite si ju nabudúce objednám.

      Odstrániť
  5. Ako často použivať tuto pleťovú masku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak toto je dobrá otázka :) Keďže som sa túto informáciu nikde na obale nedočítala tak ja ju a vlastne masky vo všeobecnosti používam maximálne 2-3x za týždeň. Nič netreba preháňať :)

      Odstrániť
  6. Krásny článok♥a blog tak tiež,no masky od Planet Spa-nikdy nesklamali.....

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Masku som si nedávno kúpila a som s ňou spokojná, najkrajšia je na nej tá vôňa, ktorá je sladká a veľmi príjemná.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť