7. júla 2013

Outfit no 1 :)

  Ahojte baby! Dnes by som vám chcela ukázať ako som skombinovala svoju tyrkysovú blúzku!
Keďže je vonku ešte sále chladnejšie než by malo, zvolila som si klasické čierne nohavice a tak isto čierny sveter na gombičky. Outfit som doladila s čiernym prsteňom, okuliarmi a tyrkysovou gumičkou ktorú som si dala na ruku :D (fakt originálne).
V teplejšom počasí by som si určite vybrala čierne šortky a sandále.
Líčenie som tiež skombinovala do tyrkysovej. Síce som použila moje  základné denné líčenie (jemné hnedé dymové tiene) ale na dolnú linku som použila moju obľúbenú tyrkysovú :) A tak to zase vyniklo o trošku zaujímavejšie.



                                                                                                                                                        Nalen

11 komentárov:

  1. kombinácia sa vydarila! veľmi pekné. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, myslím si že čiernou sa nič nepokazí :D

      Odstrániť
  2. pěkný fotky (: .. a úžasná barva blůzky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší !! Kočka :D
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc ti to sluší !!! Kočka :D
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super fotky :)) Jinak odpovídám na tvůj dotaz jestli ti šneci byli pizzoví. Ne, ale byl v nich sýr a šunka. Recept: normálně si koupíš listový těsto (dá se koupit i takový, který je rovnou naválený a s pečícím papírem) rozválíš ho a rozložíš na něj šunku a sýr, tak aby bylo těsto zaplněné. potom těsto sroluješ do válečku a nakrájíš na kolečka. Když budeš chtít aby byly křupavý a leskly se, tak je natři vajíčkem a pak šup do trouby tak na 20 minut. A tadá, mňamka je na světě. Jinak děkujeme za návštěvu blogu!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeee veľmi pekne ďakujem!!! Hneď idem vyskúšať!

      Odstrániť
  6. takéto fotky kde slnko nádherne dotvára atmosféru milujem a úplne najviac pri západe slnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano aj ja! Ale ak sa mám prpiznať neplánovali sme to fotiť až do západu slnka ale keď sa človek baví čas rýchlo uteká. A som veľmi rada že sa nám podarilo zachytiť aj ten krásny západ na dotkách. Sú také krajšie :)

      Odstrániť