17. júla 2013

Elite Models Rio Glam Girl

Ahojte, už dávnejšie ma oslovila kolekcia toaletných vôni od Elite Models. V ponuke sú 4 neskutočné vône, ktoré si jednoducho zamilujete. Každá  predstavuje jedno masto: Londýn, New York, Paříž a Rio. Ale každá  je jedinečná a celkom iná ako ostatné. Pre večné romantičky, ktoré majú rady raz za čas zmenu je tu Paris Baby. Ak máte radi poriadnu párty tak je pre vás ta pravá London Queen. Odhalit nespútanú mestskú princeznú, ktorá sa skrýva vo vašom vnútri vám pomôže New York Muse. A ak ste pripravená na veľkolepý vášnivý zážitok tak je pre vás vhodná Rio Glam Girl.
Tieto vône si jednoducho zamilujete! Mňa najviac oslovila  Rio Glam Girl. A hneď som si ju kúpila.
Má krásnu ovocno drevitú vôňu. Veľkosť fľaštičky je 50 ml a vyšla ma len 4 eurá. Rozhodne sa oplatí a dlho vydrží. Na šatách som ju mala ešte 2 dni a na tele vydrží približne 5 hodín, potom postupne vyprchá.
 
 
Vyhodnotenie Giveaway


 
Gratulujem výherkyni 1. GIVEAWAY!!! 
 
                                                                                                                                                  Nalen

1 komentár:

  1. krabička riadne púta pozornosť ;D ale vyzerá to fajn, ktovie ako vonia :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť