23. júla 2013

♥♥♥ Dove go fresh NUTRISHING SHOWER GEL ♥♥♥

 Dnes som si pre vás pripravila recenziu na Dove go fresh NUTRISHING SHOWER GEL, ktorý som si pôvodne kúpila na dovolenku. Ale nakoniec sa žiadna nekonala. Musím sa priznať že som strávila v drogérii strašne veľa času prehrabovaním sa v regáloch so sprchovími gélmi. Kým som našla ten pravý. Chcela som niečo svieže,letné, krásne voňavé a trochu exotické čo by aj hydratovalo moju pokožku. A som nesmierne rada že som to našla. Tento sprchový gél spĺňa všetky moje požiadavky.
Nie som zástancom telových mliek. Vlastne som srášne lenivá na to aby som sa  po kúpani ešte natierala telovým mliekom. Aj keď viem že by som mala, moja pokožka potrebuje hydratáciu hlavne teraz v lete. A preto som hľadala niečo  čo by zároveň hydratovalo a bolo sprchovým gélom.
A prečo práve Dove go fresh NUTRISHING SHOWER GEL???
Najviac ma oslovila jeho vôňa. Kombinácia granátového jablka a verbeny je priam dokonalá.
Je neuveriteľne svieža citrusová a zároveň jemná.
Prekvapilo ma že hneď po použití bola moja pokožka krásne voňavá a hydratovaná. Ale veľkým plusom bolo že pocit sviežosti pretrval aj na druhý deň! To sa mi naozaj ešte nestalo pri žiadnom sprchovom gély. Vždy po pár hodinách vôňa pominula a sviežosť sa vytratila.
Má krásnu krémovú konzistenciu a slabo-ružovú farbu.
Višiel ma len smiešnych 1,75 centov a veľkosť balenia je 250 ml.
Ale bežná cena sa pohybuje okolo 2 eur.
 
 
 
A najlepšie je že si môžete vyberať zo strašne veľa lákavých letných vôni rady go fresh!!!
V ponuke nájdete napríklad tieto kombinácie:
-modrá figa a kvety pomarančovníka
- uhorka a zelený čaj
-slivka a sakura
-grapefruit a citrónová tráva
-nektarinka a blieky zázvor
 
 Tak a preto je Dove go fresh NUTRISHING SHOWER GEL mojím najmilším sprchovým gélom tohto leta ♥♥♥
 
 
                                                                                                                                                   Nalen
 

5 komentárov:

  1. vyzera vynikajuco ja som mala obyčajný dove a bola som spokojná snim:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá vona je vážne super...kedy vyhodnotíš Giveaway?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj :) K tej Giveaway no už som ju vyhodnotila v predošlom článku. http://nalensworld.blogspot.sk/2013/07/elite-models-rio-glam-girl.html

      Odstrániť
  3. Sprchové gely od Dove mám strašně ráda:-). Vždy parádně voní a má pokožka je prostě zbožňuje. Tenhle ještě nemám a myslím, že se po něm půjdu brzy mrknout, díky moc za super doporučení a měj se krásně:-).
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa rozhodla vďaka tomuto sprchovému gélu že ostanem verná dove a od inej značky si už sprchový ani nekúpim :) A na jeseň by som veľmi rada vyskúšala radu sprchových gélov purely pampering.

      Odstrániť