31. júla 2013

DIY zdobenie krátkych nechtov 01

Ahojte baby!
Dúfam že ste nezabudli na to že som vám sľúbila zdobenie krátkych nechtov. Lebo ja som rozhodne nezabudla! Našla som hneď niekoľko spôsobov zdobenia krátkych nechtov. Tak sa máte na čo tešiť :) Hneď na úvod vám poviem že síce pôjde o zdobenie krátkych nechtov, tie moje budú o čosi dlhšie. Dúfam že vám to nebude veľmi vadiť.

Postup je veľmi jednoduchý. Budete potrebovať len dva laky ktorých farebnú kombináciu si môžete zvoliť sami. Ja som si vybrala zelenú a žltú. Použila som laky od Catrice odtiene 250 I Sea You!  a 700 Birby Reloaded! Potom lepiacu pásku a nožnice.
 

  
  

Ďalšie zdobenie krátkych nechtov bude o týždeň!

 Moje rady:
1.Ak vám lak dostatočne nezaschol tak lepiacu pásku najskôr prilepte na chrbát ruky ,čím znížite  jej lepivosť a lak sa nepoškodí.
2. Lepiacu pásku odstráňte až po dôkladnom zaschnutí laku.
Nakoniec môžete nechty prelakovať priesvitným lakom aby ste docielili jednotnosť.

Ozaj veľmi by ma zujímalo či vám tieto DIY foto návodiky stačia alebo mám ku každému prpísať aj postup.

                                                                                                                                                          Nalen

9 komentárov:

  1. Tak krátký nehty si představuju jinak:D, ale jinak hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeem :o)
      Ja viem :D Aj v článku som to napísala že síce ide o zdobenie krátkych nechtov tie moje budú dlhé. Ale na ďalšie zdobenie ich už ostrihám sľubujem :)

      Odstrániť
  2. povedené :)
    ty barvy k sobě velmi sedí ..
    http://turquoise-bow-of-cosmetics.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásné, akorát já jsem na takové věci poněkud nešikovná :D

    P.S. Ráda bych tě pozvala na Giveaway na mém blogu:)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ale to určite zvládneš veď skoro všetko za teba spraví lepiaca páska :o) A veľmi ekne ďakujem za pozvanie, rada sa zapojím.

      Odstrániť
  4. Moc pěkné:-), jsi šikulka, moc se mi líbí takové originální nápady!
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podobné pokusy s lepiacou páskou som už skúšala, ale nikdy sa mi to nepodarilo, vždy sa mi tam niečo odlepilo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ani mne to nešlo hneď na prvý pokus ale postupne som na to prišla :D

      Odstrániť