9. júna 2013

Takko nákupy

Ahojte dnes som bola na menších nákupoch v Takku.
Tento obchod patrí medzi moje oblúbené.Majú dobrý výber a za prijatelné ceny.
Vždy si tam niečo kúpim. Milujem jednoduché farebné šaty tričká či košele alebo nohavice. Vždy sa dajú perfektne skombinovať. A dokonca tu majú aj skvelý výber bižutérie a spodného prádla!
No a nesmiem zabudnúť na zľavové kupóny ktoré robia tento obchod ešte zaujímavejším.:)

 


 
 
Ružovú moc nemusím ale týmto šortkám som jednoducho neodolala! :) Boli za výhodnú cenu tuším 10 eur + ešte zľava 

 
Po týchto som pokukovala viac krát. Ale vždy ma odrádzal leopardí vzor na nich. Neznášam zvieracie vzory ale tieto nohavice mi boli z nejakého dôvodu sympatické.
A keď ich zlacnili na 6,99 neváhala som a kúpila si ich!

 
 
Krásna tirkisová blúzka bez rukávov len za 9,99. Bol by hriech si ju nekúpiť:)


Tejto podprsenke som sa strašne potešila. Bola posledná a navyše aj moje číslo! A keď ešte super vyzerá a bola len za 5 eur. Neváhala som a  kupila ju!
 
 
 
                                                                                                                                                     Nalen

10 komentárov:

  1. Takové zářivé kraťásky by se mi také líbily :) začala jsem Tě sledovat, budu ráda když koukneš i ke mně www.neverfullcloset.blogspot.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kraťasov nikdy nie je dosť :)A veľmi rada sa pozriem na tvoj blog ďakujeem :)

      Odstrániť
  2. Super kúsky, ja moc Takko nemusím, ale tieto veci sa mi strašne páčia, ja tam vždy natrafím len na také...no proste to nieje veľmi môj vkus ;)
    bee-key.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne toto som si myslela aj ja :) Takko má veľmi jednoduchú módu, ktorú stačí len skombinovať s inými trochu viac exravagantnými vecami a bude to super.

      Odstrániť
  3. Síce Takko nepatrí medzi mojich favoritov :) Už len kvôli cene ale tak možno, že sa dá natrafiť aj na dobré zľavy :) Oblečenie je pekné, najviac sa mi páči tá tyrkysová blúzka :)
    Andy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie zľavy sú fajn :) A nad tou bluzočkou som dlho váhala, totiž nemali moje číslo... Ale nakoniec som si ju zobrala a neľutujem. Aj ked je mi trošku volnejšia než by mala byť ale optycky mi zúžuje postavu :D

      Odstrániť
  4. Ty leopardí šortky jsou perfektní :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)Som veľmi rada že som sa odvážila kúpiť si tieto šortky s leopardím vzorom :)

      Odstrániť
  5. ja mám rada takko práve kvôli tým kuponom a kvoli bižutke.. rifle tam maju dost predražené, ale s tymi kupinmi sa to oplati, priapadne si vždy počkam na vypredaj.. naposledy som si tam kupila tie dlhe šaty čierne s papagajom a su uzasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sme 2 :) Je to tam fajn :) A milujem ich bižutériu! :) Rifle som si tam ešte nekúpila skôr kraťasky, blúzky, svetríky no a plávky :) Jee jasné viem ktoré, ja som nad nimi rozmýšlala ale potom som si povedala že mám už šiat až až :)

      Odstrániť