11. júna 2013

My hairstyles no 01 :)

Ahojte. Dnes by som vám chcela ukázať jeden veľmi pekný a hlavne jednoduchý účes:)
Ide vlastne o dva zapletené vrkoče preložené na temene hlavy a poprychtavané sponkami.
Nebojte nejde  o nič ťažké.Len sa musíte držať zásady: Čím ďalej tým lepšie.  Hovorím samozrejme o vrkočoch, ktoré budete zapletať smerom von.
Ťažko sa to vysvetluje a kedže nemám kameru :( Našla som pre vás na youtube menší návod, ktorý nájdete v celom článku :)
 
Na obrázkoch je už spomýnaný mnou zhotovený účes :)

 

(Video)


 
 
 
Nabudúce by som mohla pridať aj krátky foto postup. Čo vy na to ? :) 
 
Dúfam že sa vám účes páčil a budete sa tešiť na ďalšie!
 
  

                                                                                                                                                  Nalen

4 komentáre:

  1. škoda, že na to nemám vlasy! je to krásne!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. A ani ja na toto nemám vlasy :( Zatiaľ :D

      Odstrániť
  2. Vypadá to úžasně !! :D Já bych si takovej účes udělat nemohla, protože mám docela hodně vlnitý vlasy a pak to vypadá jako bych se týden nečesala :)Ale tobě to hrozně sekne :D
    Nechceš se kouknout na náš blog ?? :)
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je nádherny účes ,naozaj sa ti podaril :)
    http://xoxomony.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť