29. júna 2013

Menšia ochutnávka :)

Ahojte dnes som robila moju prvú premenu! Ako modelku som si vybrala moju sestru ,ktorá nebola 2x nadšená :D Ale potom išlo všetko tak ako malo a myslím si že sa máte na čo tešiť! Dnes by som vám chcela ukázať líčenie očí ktoré som si pre túto premenu vybrala. Taká menšia ochutnávka :)
Tak dúfam že sa vám bude páčiť. Viac fotiek a aj popis líčidiel ktoré som použila budú napísané v premene
 
Ide o použitie bledého-telového tieňa spolu s bledulinko žltým a zlatým. Nakoniec som použila modrý tieň.

 
                                                                                                                                                  Nalen

5 komentárov:

  1. velmi pekne skoro take podobne ako som mala ja

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc hezký :) Já ségře občs taky sloužím jako pokusný králíček, ale většinou to stojí za to :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, s tak to je super! Moja sestra sa zatiaľ nesťažovala na výsledok mojej práce ale na nevhodnosť načasovania :)

      Odstrániť