25. júna 2013

Letné líčenie s tyrkysovou linkou


Ahojte baby! Už mi je o niečo lepšie .A dnes by som sa s  vami rada podelila o moje dnešné líčenie! Ide o veľmi krásne a svieže líčenie v žltých a hnedých farbách. Navyše je oživené dolnou tyrkysovou  a čiernou hornou linkou. Napriek tomu že je tam pomerne dosť farieb, líčenie nepôsobí rušivo. A krásne sa k nemu hodí jemný ružový rúž alebo lesk. Ja som si zvolila rúž ale najskôr som si pery poriadne natrela balzamom tak to pôsobí trošku inak. Myslím si že pôsobí veľmi sviežo a letne! Určite je ideálne na dovolenky alebo oživenie celkového zovňajška.
 
 
 
 

POUŽILA SOM:
Pleť-podklad od Rimmel fix & perfect PRO 002
- make up Rimmel match perfection spf 18
-púder dermacol 02
Oči-Avon podkladová báza
-očný tieň od Essence eyeshadow 01 chill out
-paleta 180 očných tieňov
-paleta od MUA undressed
-color trend eyeliner crayon pour les yeux od Avon (tyrkysová)
-Essence liquid eyeliner (čierna)
-NYC eyelash curler (klieštiky na riasy)
-riasenka Astor BIG & beautiful BOOM!
Obočie-Essence eyebrow stylist set
Pery-karamelový hojivý zázrak Oriflame
-rúž od Oriflame Neo Chic (Strong Fuchsia)
 
 
 
 
 
 
 
 BEZ HORNEJ LINKY:

 
        Tak dúfam že sa vám moje dnešné líčenie aspoň trošku páčilo a že som vás inšpirovala.

PS: Viem viem priveľa fotiek :)
 


                                                                                                                                                    Nalen

8 komentárov:

  1. krásne, ako si napisala na leto ideálne, a viac fotiek mi vôbec nevadíí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pěkné líčení tyrkysovou mám ráda, líbí se mi odstín, co máš na rtech

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem tá tyrkysová celé to líčenie zmenila. Bez nej vyzeralo tak jesenne :) A nad tým rúžom som váhala a tak som rada že sa ti páči :)

      Odstrániť
  3. velmi pekne a ta orchidea to ešte oživila:)) minule čo som pozerala burlive vino tam dala orchideu na tortu a nevedeli vynachváliť:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Škoda že búrlive víno nepozerám a tak neviem ako to mohlo vyzerať, ale určite to bolo super :)

      Odstrániť
  4. toto ti teda vyšlo .. nenormálne nádherná kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť