10. júna 2013

DIY nails-pávie pierko :)

Ahojte!
 Dnes by som vám chcela ukázať malé oživenie jednofarebných nechtov.
Ide o veľmi jednoduchý motív pávieho perá. Ktorý krásne ožívý nude lak na nechtoch.
 Inšpiráciu som našla na youtube. A naozaj to zvládne každý. Mne sa to podarilo hneď na prvý pokus. Bola som z toho natoľko nadšená, že som spravila vlastný návod ako na to :D
Je to peké a úžasne to ukáže na nechtoch.


Budete potrebovať:

-podkladový lak najlepšie nude odtieň-ja som použila Essence nude glam
-čierny lak (najlepšie zdobiací)
-zlatý alebo iný trblietavý lak
-modrý lak ľubovolneho odtieňu


Tak a tu je postup:





Tak dúfam že sa vám moje zdobenie páčilo a budete sa tešiť na ďalšie!
PS: Ide o môj prvý DIY tak ma veľmi nehrešte :)

                                                                                                                                  

                                                                                                                                               Nalen

18 komentárov:

  1. To je opravdu zajímavé, ale já mám moc malé nehty a ani by mi to neslušelo :-)

    http://stormredhair.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. A na budúce skúsim vymyslieť niečo špecialne pre krátke nechty :)

      Odstrániť
  2. tie nechty sú super! :) si šikulka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jééj tak to je krásne, by som nepovedala, že je to také jednoduché, určite vyskúšam niekedy:)
    nati

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Aj mňa to veľmi prekvapilo a preto som to hneď vyskúšala. A naozaj je to jednoduché :D

      Odstrániť
  4. tak toto je veľmi pekné..len neviem či by sa mi tak krásne vydarilo ako tebe:)) ja mám problém urobiť rovnejšie čiaročky :D :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a určite áno. Je to veľmi jednoduché a rýchle :D Neboj ja som mala problém dokonca s francúzskou manikúrou, ktorú som robila aj tak s pomocou špecialných lepiacých pások :D A nakoniec aj tak bola otrásná :D Ale postupom času som sa do toho dostala :)

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekne vám všetkým ďakujem. Ani neviete ako ma vaše komentáre potešili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to je skvělý nápad, musím vyzkoušet! (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasné potom mi kludne napíš ako ti to dopadlo :)

      Odstrániť
  8. Zaujímavý nápad. A že nemáme hrešiť? Veď nie je za čo hrešiť ani čo kritizovať. Pekne ti to vyšlo. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeee veľmi pekne ďakujem :) Tvoj komentár ma veľmi potešil :)

      Odstrániť
  9. Ty jsi tak šikovná!!! Už jsem se o takovéhle pokoušela a vůbec vůbec se mi nedařilo! Mimochodem máš krásné nehty! :))))

    Blog Book of beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem. A nič to nie je treba si nájsť len dobrý postup a určite aj tebe sa to podarí :)

      Odstrániť