23. júna 2013

Bla bla bla

Ahojte. Dnes to bude len taký všestranný článok. Chcem vám len povedať že som chorá a absolútne sa mi nič nechce. Celé dni len ležím v posteli pozerám serialy a nalievam sa čajom :( A na blogovanie naozaj nemám náladu. Ale tak dúfam že sa to v najbližších dňoch zmení a ja vám prinesiem trošku zaživnejší článok než tento. :) Pripravujem pár recenzí typov, trikov ,líčení DIY a kopu iných vecí. Len v tomto teple a v mojom stave to naozaj nie je jednoduché. Tak dúfam že sa to zlepší a ja sa znovu stanem aktívna :D
 
Ozaj nevie mi niekto poradiť ako dať bloglovin na blog???
 
 
 
 
                                                                                                                                        Nalen

2 komentáre:

  1. Vyber si, které tlačítko chceš a pak se řiď instrukcemi. Je to jednoduché.. :)

    http://www.bloglovin.com/widgets

    Winderfull Today

    OdpovedaťOdstrániť