10. júna 2013

Ahojte. V poslednom čase strašne rada líčim! Bude to asi tou novou sadov štetcov od Zoevy, ktorá mi nedávno prišla. Konkrétnejšie ide o sadu štetcov BASIC.
Ale to je trošku pomimo tohto článku. Skrátka od vtedy čo ich mám je radosť líčiť! A aj dnes by som vám rada ukázala moje dnešné líčenie. Ide o jemné modro-fialové s troškou hnedých a telových tieňov. Myslím si že ako celok to vyzerá dobre. A s čiernou linkou (ktorá sa mne až tak dobre nepodarila) je to veľmi pekné líčenie!
Nedá sa ním nič pokaziť. No a ak sa správne skonbinuje so šatami tým lepšie vynikne.:D
 POUŽILA SOM:


-podkladová báza od Avon
-paleta 180 očných tieňov
-MUA paleta UNDRESSED
-tekutá linka liquid od Essence
-riasenka od Astor BIG & beautiful BOOM!


                                                                                                                                                 Nalen 
                                                                                                                                                                         

1 komentár: